Attualità

Rockwell International acquista Allen Bradley

Rockwell spiega chì Rockwell, chì hà a so sede in Milwaukee, Wisconsin, hè una sucietà multinazionale di automazione industriale seculare. U sviluppu di a sucietà in tale crudele cumpetizione hà ottenutu risultati cusì grandi, ciò chì prova a forte forza, a vitalità di a cumpagnia, è a so forte capacità d'osservazione à u mercatu, l'adattabilità è a profonda cultura corporativa.

 Breve storia di u sviluppu

À principiu, in u 1903, Lynde Bradley è u duttore Stanton Allen anu adupratu l'investimentu iniziale di 1 000 $ per stabilisce a Cumpagnia di Reostati di Compressione. In u 1904, u primu controller di gru di a cumpagnia cù a marca Allen-Bradley hè statu consegnatu à a mostra di San Luigi in u 1904 per participà à a mostra, è u pruduttu ufficiale Rockwell hè surtitu. In u 1909, a sucietà cambiò ufficialmente u so nome in Allen-Bradley Corporation è si trasferì in Milwaukee. U duttore Allen serve da presidente, Lynde Bradley serve da vicepresidente è direttore finanziariu, è Bradley serve ancu da secretariu generale è direttore generale. Quandu Allen-Bradley hà stallatu un ufficiu di vendita in New York per a prima volta, è novi prudutti più putenti sò stati lanciati, e vendite di a cumpagnia anu aumentatu annu per annu, in particulare u reostatu "bradleystat" adupratu in pannelli di cuntrollu di l'automobile è pannelli radio. E lode è e vendite calde anu ghjucatu un rolu impurtante per a cumpagnia.

newsimg (2)

Storia di sviluppu

storia di a cumpagnia
1903: U 12 di Dicembre, Linde-Bradley è Stanton Allen stabiliscenu a Cumpagnia Varistor di Compressione è cumincianu à pruduce prudutti AB. In u 1909 hè stata rinominata Allen Bradley Company.

1904: U primu batch di controllori di gru (un tippu di controller A-10) messu in produzione in quantità grandi sò stati spediti à l'Expo Mondiale di San Luigi per participazione. In seguitu, a cumpagnia hà ricevutu u primu grande ordine per -13 controllori di gru, valutatu à 1.000 $.

1917: Allen-Bradley hà impiegati 150 è a so linea di produzione include starters è interruttori automatici, interruttori, relè è altre apparecchiature elettriche. L'ordini di u guvernu durante a Prima Guerra Mundiale anu purtatu e vendite di a cumpagnia à altezze senza precedenti.

1918: Julia Bolinsky diventa a prima femina impiegata à l'usina Allen Bradley.

1920s: L'11 d'Agostu, a prima cunferenza di vendita AB si hè tenuta in Milwaukee. U 14 d'Agostu, u primu avvenimentu impiegatu urganizatu da a sucietà hè statu in Milwaukee Grant Park.

1924: U logu ottagonale diventa a marca commerciale di a sucietà. Più tardi, a parolla qualità hè stata incisa nantu à u logò. Fighjendu nantu à a qualità hè diventatu l'ADN seculare di a cumpagnia.

1932: A depressione economica glubale hà avutu un grande impattu annantu à a cumpagnia. Per alleviare a crisa, a sucietà hà lanciatu un prughjettu speciale per cumpensà i salariati per e salarie perse cù e scorte. Stu prugettu hè statu messu in opera dapoi un annu. À a fine, Alan Bradley hà compru tutte e azzioni cù un interessu di 6%.

In 1937: L'attività di R&D apparsu à l'iniziu di l'anni 1930 producenu parechje tecnulugie è prudutti innuvanti, i più impurtanti chì eranu u starter à bobina spirale apparsu in u 1934 è a resistenza termoplastica apparsu in u 1935. In u 1937, u numeru d'impiegati di Allen Bradley avia raghjuntu u livellu di pre-recession, è e vendite anu righjuntu un record di $ 4 milioni.

newsimg (3)

In u 1943: Durante a Seconda Guerra Mundiale, i salariati di a sucietà anu sustenutu attivamente a guerra antifascista, hè apparutu u primu avvenimentu volontariu di donazione di sangue in tutta a sucietà, è hà participatu attivamente à a Croce Rossa è à a furmazione militare di e donne.

1954: U gruppu Allen Bradley è a squadra di u coru sò diventati rapidamente in un gruppu di spettaculi prufessiunali. Oltre à i repertorii cum'è un cuncertu di pranzu in a sede di Milwaukee, l'orchestra esegue ancu per parechje cumpagnie è cumunità. In u 1954, cù u sustegnu di u presidente Fred Loock, l'orchestra principia a so prima tour amichevule in i Stati Uniti è in Canada. Un totale di 12 tali spettaculi sò stati eseguiti.

1962: U 31 d'ottobre, Harry Bradley hà pressu l'interruttore nantu à u riloghju superiore di l'Allen Bradley Building in custruzzione.

1964: U famosu Edificiu Allen Bradley hè statu compiu è diventa u novu uffiziu è centru di ricerca di a cumpagnia.

1969: Allen Bradley hà allargatu a so capacità produttiva fora di l'America di u Nordu, è a prima basa di pruduzzione europea, Allen Bradley UK Ltd., hè stata compia in Bletchley, Inghilterra (più tardi ribattizata Milton Keynes).

1972: U 3 di marzu, Allen-Bradley hà iniziatu à participà à l'attività inverter attraversu l'acquistu.

in u 1980: Allen Bradley diventa internaziunale. In u 1985, e vendite di u mercatu internaziunale eranu 20% di e vendite di a cumpagnia.

1985: Rockwell International hà acquistatu Allen Bradley.

1988: Rockwell Automation hà stabilitu a prima entità in Cina, Allen Bradley (Xiamen) Co., Ltd.

l'annu 1995
Rockwell International acquista Ryan Electric Company. A cumbinazione di Allen Bradley è Ryan Electric face di a Rockwell Automation appena creata una sucietà di punta in u campu di l'automatizazione di fabbrica. A cumpagnia hà ancu acquistatu u dipartimentu di software di automatizazione di ICOM è hà stabilitu Rockwell Software.

Annu 1999: A cità nativa di Allen Bradley, Milwaukee, Wisconsin, hè diventata a sede di Rockwell International.

Annu 2001: Rockwell International Inc. si separò da Rockwell Collins è cambiò u so nome in Rockwell Automation. Hè sustinutu da marche rinumate mundiale-Allen Bradley, Ryan Electric, Dodge è Rockwell Software cum'è una sucietà publica indipendente.

Annu 2003: Rockwell Automation, chì hà più di 450 filiali in più di 80 paesi di u mondu, continuerà à fà sforzi incessanti per diventà u fornitore più preziosu di soluzioni di energia, di cuntrollu è d'infurmazione per i clienti.

annu 2004: A crescita di l'attività di Rockwell Automation in u 2004 hà mostratu una crescita à duie cifre, marcendu chì, cum'è espertu di automazione industriale di classe mundiale, ghjoca un rolu impurtante in u sviluppu di u mercatu industriale di a Cina
-I rami di Nanjing è Qingdao sò stati stabiliti
-Keith Northbush hà visitatu a China per a prima volta cum'è CEO

Annu 2005: 
-Crescita cummerciale cuntinua in 2 cifre
-Rilascia à u globu una nova maghjina di marca: «Ascolta. Pensate. Risolve "(Ascolta, ama, è travaglia assai)
-U stabilimentu di una filiale in Chengdu, una cità maiò in u suduveste, significa investimentu continuu in Cina è una mossa per dedicà si à u sviluppu di u Suduveste di a Cina

Annu 2006: 
-U ramu Zhengzhou hè statu stabilitu
-U ramu Harbin hè statu stabilitu
-More di 1,000 impiegati in Cina
-U stabilimentu di una sede glubale per l'attività di scambiu di cuntrollu industriale in Shanghai, marcendu una strategia di mercatu centrata nantu à u cliente

Annu 2007: 
-Mr. Ou Ruitao hà servitu cum'è direttore generale di a Cina, guidendu a squadra cinese per prumove a crescita di a Cina
-U stabilimenti di filiale di Hangzhou, Jinan è Tianjin sò stati stabiliti
-Rockwell Automation Control Integration (Shanghai) Co., Ltd. hà apertu

Annu 2008: 
-Rockwell Automation hà stabilitu 25 organizzazioni di vendita è operazione in Cina (cumpresi Hong Kong è Taiwan), è più di 1.500 membri di a squadra servenu u mercatu chinese.
-Rockwell Automation (China) Co., Ltd. hè stata stabilita formalmente


Tempu di posta: Maghju-08-2021