Attualità

ABB sustene di accelerà a popularisazione di mutori è inverter efficienti in energia per affrontà u cambiamentu climaticu

Oghje ghjornu, u Gruppu ABB hà publicatu un libru biancu per a prima volta, spiegendu u considerable potenziale di risparmiu energeticu chì i novi mutori energetichi efficienti è e tecnulugie inverter purtaranu à l'industria è l'infrastruttura, è invitendu i guverni è l'industrie di u mondu sanu à travaglià inseme per accelerà l'upgrade tecnologicu è affrontà ancu di più in modu efficace i cambiamenti climatichi.

U rapportu di l'Agenzia Internaziunale di l'Energia (IEA) mostra chì l'elettricità industriale conta u 37% di u cunsumu energeticu mundiale, è l'edificii è l'edificii cunsumanu u 30% di l'energia glubale.

Benchì i mutori è i inverter apparsu raramente in l'ochju di u publicu, sò guasi in ogni locu. Da e pompe industriali, i ventilatori è i nastri trasportatori in l'industria di fabricazione, è i sistemi di propulsione in u trasportu, à i compressori in apparecchiature elettriche è i sistemi HVAC in edifici, mutori è inverter sò un gran numeru di applicazioni di basa in a nostra vita moderna. A scena furnisce una fonte di putenza.

isngleimgnewsimg (2)

In l'ultimu decenniu o più, a tecnulugia di i mutori è di l'inverter hà avanzatu à passi passati, è una efficienza energetica stupefacente hè stata ottenuta per mezu di u cuncepimentu innovativu d'oghje. Tuttavia, ci sò sempre un gran numeru di sistemi di trasmissione à mutore in opera (circa 300 milioni di unità in u mondu sanu) chì soffrenu di bassa efficienza o di cunsumu eccessivu di energia, resultendu in seriu sprechi energetichi.

Sicondu stimi di istituti di ricerca indipendenti, se sti vechji sistemi sò rimpiazzati da apparecchiature ottimizate energeticamente efficienti, u 10% di u cunsumu glubale di elettricità pò esse risparmiatu, è a riduzzione currispundente di e emissioni di gasu serra risponderà à l'ubbiettivi climatichi 2040 di l'Accordu di Parigi. Più di 40% di a quantità.

isngleimgnewsimg (1)

"Comparatu à altre sfide, u miglioramentu di l'efficienza energetica industriale hè una grande avanzata per affruntà u cambiamentu climaticu, è pò esse chjamatu una soluzione climatica invisibile". Morten Wierod, presidente di a Divisione di Cuntrollu di u Muvimentu di u Gruppu ABB, hà dettu: "U sviluppu durevule hè ABB Una parte impurtante di i nostri scopi operativi hè ancu una parte impurtante di u valore core chì creemu per tutti i stakeholder. Finu à avà, ABB s'appoghja nantu à tecnulugia avanzate per fà ogni sforzu per cuntribuisce à a cunservazione d'energia è à a riduzzione di e emissioni in i settori industriali, di a custruzzione è di i trasporti - L'usu di l'energia in queste zone conta per quasi trè quarti di u cunsumu energeticu glubale tutale ».

Hè vera chì l'introduzione à grande scala di cum'è veiculi elettrichi è energie rinnovabili hè una misura efficace. U Gruppu ABB crede chì ci vole ancu à attribuisce a stessa impurtanza à e tecnulugie industriali chì ponu purtà benefici più sustanziali à l'ambiente è l'ecunumia glubale.

"Avemu sempre enfatizatu chì u grande numeru di applicazioni di motori è inverter efficienti in energia in l'industria è l'infrastruttura svolgenu un rolu impurtante in a prumuzione di u sviluppu durevule di a sucietà", aghjusta Ma Teng, "45% di l'elettricità mundiale hè aduprata per guidà edifizii. Per i mutori in l'edificazioni è l'applicazioni industriali, l'investimentu crescente in l'aghjurnamentu di u mutore darà rendimenti sustanziali in termini di efficienza energetica ".

isngleimgnewsimg (4)

 


Tempu di posta: Maghju-08-2021